Acopera-ma cu ceva!

Dragule, respiratia toamnei o simt in mine
Mana mea o simt in mana ta
Iar intre ochii nostri simt cum cad farami de frunze
Ecoul vantului jeleste intre glasurile noastre.





Oh!si inima imi bate usor si tomnatic...
Iti simt mana crispata in mana mea...
Nuante de chilimbar capata privirile noastre,
Iar glasurile, glasurile sunt incarcate de ploi.





Iubitule, acopera-mi inima cu ceva!
A fost iremediabil incoltita de toamna...
Acoper-o tandru cu ceva, ca a suferit destul despartirea ta.
Acoper-o cu frunze, acoper-o cu ploi...
Sau stii ceva? De ce nu o acoperi cu inima ta?




Iubitule , acopera-mi ochii cu ceva...
Au obosit de atata toamna,de-atata moarte
Acopera-mi ochii, acopera-mi privirea
Sa nu mai vad cum se stinge natura...
Ajuta-ma sa imi rup din ochii tai privirea
Si sa o ingrop pe undeva...
Sa o acopar cu pamant 
Sa o dezvelesc odata cu primul ghiocel..


2060083_large


Iubitule, acopera-mi glasul cu ceva...
Cu note triste de vioara, cu arpegii cutremuratoare
Sa nu ma mai auda ceata blestemand venirea efemera a toamnei...





Dragule , toamna se zbate in mine
Ochii mei nu mai vad departarea ta
Glasul e rece si  mut ,uitat pe undeva
Cat despre mana, e rece si ea, si nici macar nu mai este in mana ta!






Oh! Imi este al naibii de frig!
Te rog , acopera-ma cu ceva...





Aimee:x

50 de comentarii:

Raisa spunea...

M-ai marcat cu aceasta postare <3!FOREVER

rosia_lady spunea...

ce frumos....acopera-mi inima cu ceva....super

Flyerboy spunea...

Cat de frumos <3

Aimee spunea...

@Raisa: Ma bucur ca te-a "marcat":X

Aimee spunea...

@Rosie_lady: Iti multumesc>:D<

Aimee spunea...

@Flyerboy :Iti multumesc>:D<:X

Nicole spunea...

Foarte profund,imi place :x,ma bucur ca te-am gasit sau ca m-ai gasit,o sa ti citesc blogul,imi imaginez ca ai niste postari superbe ;xabia astept sa le citesc:)

Hanspi Schär spunea...

Ich bin begeistert vom Licht Deiner Bilder!
Liebe Grüsse Hanspi

Giuliii♥ spunea...

cat de frumos...Mirific ! <3

Blue spunea...

Cat despre suflet...s-a imprastiat ca frunzele moarte.

Aimee spunea...

@ Nicole si eu te voi citi .Ma bucur ca ne.am gasit:X

Melissa spunea...

"..Cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.."
Si mie imi place Nichita Stanescu:x:D

Lamaitza spunea...

Cât de romantic! Foarte frumoase versurile, se potrivesc perfect :D

Aimee spunea...

@Giulii:X esti o dulceata iti multumesc..Si tu scrii perfect:X

Aimee spunea...

@Blue superb:x iti multumesc>:D<

Aimee spunea...

@ Lamaitza ;;)Dah..8->Multumesc:x

Aimee spunea...

@ Melissa eu il ador:X:X:X

C.L.M. spunea...

PERFECTA POSTARE!:X

iubesc alcoolul spunea...

pur si simplu Dumnezeiesc :x

AndreeEA spunea...

Superb !! Pe sufletul meu :)

29decembrie spunea...

aici toamna e la ea acasa.
frumoase randuri :)!

Sweet Lemon spunea...

Superb!

Aimee spunea...

@C.L.M. :Multumesc>:D<!

Aimee spunea...

@AndrEA:Ma bucur:X:>

Aimee spunea...

@29decembrie: :> Asta am incercat sa fac...Sa aduc toamna din mine aici:X

Aimee spunea...

@Sweet Lemon: :XMultumesc:X>

Nymphetamine spunea...

te-ai inspirat putin din emotie de toamna de nichita stanescu, asa e?:)

Aimee spunea...

@ Nymphetamine : da ...Am dezvoltat o idee:X

yume-chan spunea...

Si toamna ploua cu arama si iti coloreaza sufletul in nuante de foc.
Multe imbratisari >^^<!

Aimee spunea...

Si eu te imbratisez>:D<!

D.Karl spunea...

foarte frumos imn tomnatic;)

pandhora spunea...

ai scris frumos...se simte Nichita printre randuri...se simte placut emotia pe care o aduce incet incet toamna...

Aimee spunea...

@pandhora ma bucur mult ca amintesc de Nichita:x Epoetul meu preferat:x

simonikool spunea...

just perfect!

Ryanna spunea...

frumos poem de toamnă!..tristeţe,nostalgie,speranţă...da Nichita Stănescu ar fi invidios pe versurile tale..desigur glumesc,probabil te-ar aprecia:)...
pup cu drag!:)

Rucsi. spunea...

superb <3. si pozele :x maxime<3.
:*:*.
LIKE >:D<

Aimee spunea...

@Simonikool:X Iti multumesc>:D<

Aimee spunea...

@Ryanna chiar mi-as dori sa fiu apreciata de un astfel de om:X Multumesc foarte mult>:D<!

Aimee spunea...

@Rucsi. Iti multumesc>:D<

Kiraa. spunea...

'...cu umbra unui copac, sau mai bine cu umbra ta.' :3

Aimee spunea...

@Kiraa:Dah 8->.

Vivi spunea...

superb:)

Goda spunea...

Superb! Se potriveste perfect cu acest anotimp!

Aimee spunea...

@Vivi :iti multumesc>:D<

Aimee spunea...

@:Goda:X Dah...Imi doresc sa simta toata lumea anotimpul asta cum il simt si eu
:X

..:: Alyn :) ::.. spunea...

cu siguranta ai facut ca toamna sa para mai mult decat perfecta..
:D toamna se numara bobocii !!!! :D

Gabriela spunea...

Foarte frumos...minunat.Chiar imi place cum scri. felicitari:)
Te pwp:*

P.G! spunea...

iti multumesc pentru atentie esti draguta. si faci o treaba buna:P

. spunea...

Superba`;x.
Mersi frumos:).
Si mie`mi place ce postezi si muzica de pe fundal:">.

Cami spunea...

Bravo, foarte frumos :)